Noul Angelicuss.COM

miercuri, 26 august 2009

La mare, la soare, sex neprotejat

Distractia a inceput inca in drum spre Constanta. Am avut ocazia sa cunosc oameni interesanti. Totusi trainengul a fost adevarata distractie. Trebuie sa recunosc ca nu am mai avut ocazia sa imbrac prezervative pe diverse chestii pana acum, nu ca mi-ar fi fost necesar, dar totusi. Am incercat sa imi amintesc tot ce am vazut prin filme asupra chestiunii in cauza. Si, da, l-am deschis cu dintii. De unde sa fi stiut eu ca numai jmecherii din film fac asa, si ca ma incadrasem in categoria asa nu. Intr-un final, dupa cateva incercari esuate, am fost invatata cum se deschide un prezervativ. Nu e mare lucru trebuie sa lasi unghiile, dintii sau orice alte obiecte ascutie deoparte.

Doar intr-un singur week-end am aflat despre sex si sex protejat mai multe decat in toata viata mea. In rest m-am simtit in elementul meu. Am avut ocazia sa ma bag in seama cu o gramada de oameni pe plaja si in club unde am mers sa facem campanie. Stupefiata am realizat ca majoritatea dintre ei, cu toate ca nu mai tin contul partenerilor ocazionali, sunt foarte putin informati de riscurile la care se supun. "- Pai, da, cred ca sunt supus riscului, oricine e. Sa foloseste prezervativ si la sex oral? Nu am stiut."

Nu cred ca am spus mare lucru: "Foloseste prezervativul la orice contact sexual to keep it safe". Totusi am plecat de acolo cu sentimentul ca am participat la o schimbare, la ceva mare. Si da, cu o lista noua de prieteni.

Ana, Bucuresti

Un comentariu: