Noul Angelicuss.COM

joi, 2 iulie 2009

Amintiri de anul trecut...

"Campania de anul trecut a Accept-ului bazata pe sloganul „Nu renunta la sex, renunta la riscuri!” a durat 8 saptamani fiind condusa de catre Bogdan Istrate. S-au ales persoane care s-au inscris pe site-ul Accept-ului raspunzand la cateva intrebari simple de genul... de ce ati dori sa participati la aceasta campanie? si vreo cateva intrebari legate de transmiterea sexuala gen: poti lua HIV prin sarut etc. au fost cam 8 la numar. Din cate stiu s-au ales voluntari de prin Timisoara, Cluj, Bucuresti etc. pt ca n-am apucat de-a lungul celor 8 saptamani sa-i cunosc pe toti deoarece am mers doar intr-un singur weekend... tot ceea ce pot spune este faptul ca a fost unul de senzatie! Eu fiind aproape de Constanta am putut fi aproape de cei din aceasta campanie vreo 3-4 saptamani la rand pt. ca atat mi-a permis timpul si restul vremii am fost plecat prin afara sau n-a fost vreme frumoasa. Au fost prezenti si oamenii de la PSI Romania prin persoana lui Tudor Kovacs.

Inceputul: Plecarea a avut loc din Bucuresti de la Sediul Accept-ului cu microbuzul. Am ajuns destul de repede la mare, am prins vreme frumoasa, torida chiar. Cazarea s-a facut la un hotel in apropierea Garii (era vb. de a gasi gazda din cele auzite), eu am picat in camera cu Petruta de la Cluj si au mai fost 2 tipe lesby care erau cuplu. Toata aceasta campanie a constat in faptul de a chestiona oamenii de pe plaja in legatura sau cu referire la faptul daca au facut sex protejat (noi imbracati cu tricoul NU RENUNTA LA SEX, RENUNTA LA RISCURI + poseta), cu cati barbati au facut-o in ultimele N luni, tipul de orientare etc.... cei care raspundeau la aceste intrebari primeau prezervative speciale, cele normale le imparteam la toti cei care erau prezenti pe plaja + insigna cu sloganul EU SUNT! Tu? ... in prima zi s-a mers pe plaja din Eforie Nord, in a 2-a s-a mers pe plaja din Mamaia si Eforie Nord iar in cea de-a 3-a zi adica duminica fiecare a facut plaja fiind program de voie libera si buna dispozitie! Masa se servea de 3 ori pe zi in limita a 50 ron/persoana/zi... intr-un din seri am cinat la un on plonje fiind o seara spectaculoasa, apoi a urmat clubul Diva si Soul unde am impartit prezervative si insigne (s-au putut imparti si normal fara a fi nevoie de a mai completa ceva asta doar in club, a 2-a seara la fel... Duminica am plecat lesinati de foame datorita timpului care ne presa... o amintire destul de interesanta tiind cont ca am cunoscut destul de multa lume, vechi cunostinte, totodata plina de tot felul de peripetii, destul de obositoare dar placuta si care mi-as dori sa se repete!"


Paul T.

Un comentariu: