Noul Angelicuss.COM

miercuri, 15 iulie 2009

Ma pregatesc de mare!

Cand am completat formularul, am facut-o doar asa...nu credeam ca voi fi selectat, mai ales ca nu mai participasem niciodata la o campanie Accept. Am fost insa selectat si asta ma face sa cred ca sunt important, ca pot si eu sa fac ceva efectiv pentru comunitatea mea.

Si m-am pus deja pe treaba... acum imi imbogatesc cunostiintele despre ITS-uri...citesc pe net, am si carti.Papuci de plaja am, slip ar trebui sa-mi cumpar. Sunt exaltat. Merg la mare. Si fac si ceva util.Va tot scriu aici... si nici nu am apucat sa ma prezint. Ma numesc Gabriel. Am 20 ani si sunt din Tasnad judet Satu Mare.

Sunt un tip retras dar cu foarte multa pofta de viata, nu vreau sa ratez nici o oportunitate din viate mea, sunt o persoana bi, nu imi este rusine sa recunosc acest lucru, cum fac multi tineri din zilele acestea, ma comport ca oricare alta persoana. Si nu imi este deloc rusine cu ceea ce sunt. Mi-as dori ca toti sa fie ca mine. Am putea schimba multe doar prin simpla discutie cu ceilalti care nu ne cunosc. Simt ca la mare voi putea face ceva.

Este pentru prima data cand merg la mare si sunt foarte fericit, imi doream sa vad marea de cand eram mic. Acum am aceasta ocazie.

Marea, oare o fi asa de frumoasa precum mi-o inchipui eu?

Sper ca in aceste zile sa cunosc multi tineri care sa ma inteleaga asa cum sunt si, de ce nu, sa ajut multi tineri cu informatiile pe care le detin.

Nu stiu cum va fi prima zi la mare... sper sa fie ceva fantastic, dar sper sa nu uit ceva pe acasa de care sa am nevoie cum ar fi periuta de dinti, si un prosop. Le uit cam tot timpul pe acasa... sper ca de data aceasta sa nu le uit, iar daca se va intampla, poate ma veti imprumuta voi cu unul.

Autor: Gabriel Pop

5 comentarii:

  1. Sper sa ne cunoastem. Si eu am fost selectata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti dau eu prosopul meu si ne stergem impreuna cu el daca vom pica in aceeasi saptamana. Dar mai mult ca sigur ca hotelul unde vom fi cazati ofera prosoape. Un id de mess?

    RăspundețiȘtergere
  3. da vom folosi impreuna prosopul, dak vrei
    atunci mai are rost sa imi pun prosopul sau nu?
    de ce nu ai lasat u un id te contactez eu promit
    gabiy

    RăspundețiȘtergere
  4. Te invidiez. Succes si sper sa te distrezi pe cinste la mare.

    RăspundețiȘtergere
  5. e nevoie de tineri ca tine. bravo ptr curaj.

    RăspundețiȘtergere