Noul Angelicuss.COM

miercuri, 22 iulie 2009

Titlu: Pentru prima oara la mare!!!

Iata ca intr-o buna zi am auzit si eu de o asa numita "campanie de vara". M-am interesat in stanga si in dreapta ce este aceasta, ce inseamna, ce se intampla, cine o organizeaza si de ce.
Ghidandu-ma dupa propriile principii am gandit in felul urmator: daca voi merge, voi vedea si eu pentru prima data marea, voi socializa cu persoane noi, voi invata lucruri interesante, voi putea face ceva concret pentru comunitate la fel ca actiunile pe care eu le organizez la Iasi si ma voi distra. Daca as fi refuzat ocazia, as fi pierdut mai multe decat as putea crede in momentul acesta.

Pot doar sa zic ca abia astept sa vina ziua in care ma voi intalni cu toata lumea intr-un loc extraordinar, unde, impreuna vom fi pentru a invata lucruri interesante si pentru a ne distra.

Va poop pe toti si abia astept sa ne vedem la mare!!! Dar, de ce nu, poate chiar vorbim pe mess inainte. Id-ul meu este: potisamaplaci. Poop tuturor :X

Un articol scris de: Tudor, Iasi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu