Noul Angelicuss.COM

vineri, 24 iulie 2009

Salutari de pe litoral!

Suntem bine, sanatosi si muncim cu spor. Va pupam pe toti vizitatorii fideli sau mai putini fideli ai acestui blog si tinem sa va anuntam ca aici e cald si soare, ce mai...canicula. Multumim Lucian ca are mereu grija de noi si ne-a cumparat inca de la plecarea din Bucuresti multa apa minerala ca sa nu ne deshidratam. Cum a ajuns acolo, dupa ce am despachetat si am mancat, am participat la un training.
Hotelul este super. L-au si decorat pentru noi probabil cu multe flori rainbow iar personalul este foarte amabil. Si ramanem socati de cum suntem primiti si priviti peste tot.

Baietii si fetele hetero ne cer stegulete rainbow. Ne-au furat pana si steguletul de la masina noastra, microbuzul de campanie.

Iata-ne ce frumosi suntem cu tricourile roz ;))

Activitatile merg super, am luat legatura cu multe persoane gay, bisexuali dar si fete gay si barbati si femei heterosexuale. Au completat cu totii formulare si unii s-au si testat pe cearsaful nostru rainbow. Toti ne cer prezervative, vor mai multe... Astazi am fost si in Mamaia dar si in Eforie Nord iar in timp ce eu va scriu, colegii mei se pregatesc sa plecam putin la un mall aici aproape dupa care la Costel in Club Soul.
Ma cam grabesc si eu. Colegii mei or sa va povesteasca si ei. Nu prea avem timp ca avem mult de munca si nu prea stam in hotel, suntem mereu plecati.

Un comentariu: