Noul Angelicuss.COM

marți, 14 iulie 2009

Locul reactiilor

Parca ma asteptam la reactii din partea celor care din pacate nu au fost alesi. Exista insa motivatii foarte intemeiate. Ma asteptam si sa fim intelesi... este enorm de greu sa selectezi din 100 doar 36. Reactiile nu au intarziat sa apara. Persoane despre care bagam de la inceput mana-n foc ca vor scoate foc pe nari, au si scos. Daca as fi facut un pariu, l-as fi castigat. Unii nu stiu ca in orice joc se poate si pierde. Important este insa cum primesti infrangerea.

Cea mai interesanta reactie vine din partea unui tanar de 18 ani: "auzi, esti un distrus, vom mai discuta" - imi scrie el ca raspuns la mail-ul trimis in care-l anuntam cu regret ca nu a fost selectat pentru campanie.

Intotdeauna vor exista multumiti si nemultumiti, pareri pro sau contra. Nu pot decat sa le ascult si sa-i respect fiecaruia punctul de vedere, chiar daca sunt sau nu sunt de acord cu el.

Acest post este locul reactiilor. Pentru ca intotdeauna am incercat sa fiu cat mai transparent, voi fi si de aceasta data.

9 comentarii:

  1. Ni credeam ca voi fi ales, sincer niciodata mia povestit cineva despre campanie si am aplicat si eu, ma bucur nespus de mult ca am fost ales, e un lucru care inca nu il pot crede dar ma bucur intradevar nu am mai avut un noroc sa fiu ales la o astfel de campanie. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt din sibiu si ma bucur foarte mult k am fost ales in aceasta campanie, pt k vreau sa ma implic in aceasta comunitate tot mai mult,astfel incat sa poata ajunge si "ea" cum sunt si altele din tarile occidentale,si nu numai .

    RăspundețiȘtergere
  3. Cei "alesi", multumitii de mai sus sunt "bunaciuni" pe care sigur si-a pus ochii Lucian. Oricum ramane cu uitatu' :))

    C.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi puteti spune si mie care va e problema? Ati avut un chestionar de completat, FARA POZA. Nu ati scris destul de bine, deci nu ati fost luati in campanie, anul viitor veti avea mai mult noroc.
    Daca da-ti click pe nume, puteti vedea nu sunt nici pe aproape de 'bunaciune'. Se merge sa face ceva, nu numa sa stam la plaja pe gratis.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multe rautati se pot ascunde sub anonimat. Nu pot decat sa... zambesc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da.. era si normal sa apara astfel de reactii, din pacate, dar culmea...tot din partea celor care nu se implica in niciun fel si vor doar sa mearga la mare sau la munte si atat. Nu mai comentez nimic...

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnului anonim i se adreseaza acest mesaj.Dragul meu sunt sigura ca au fost alesi dupa anumite criterii iar daca te simti tu neindreptatit esti liber sa ceri explicatii sunt sigura ca le vei primi intr-un mod generos si de bun simt.E pacat ca nu toti avem aceeasi educatie...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am fost aleasa si nu cred ca a pus careva ochii pe mine, mai ales... un gay. Nu sunt un model si nici nu am trimis vreo poza ca sa fie criteriu de selectie. Oameni care sa faca rau sau sa vorbeasca de rau vor exista mereu, chiar daca nu exista motive intemeiate, probabil din plictiseala sau invidie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nah bine mai fratilor, eu nu am fost aleasa...bineinteles ca nu mi-a fost totuna,dar stiti ce? chiar nu ma las batuta...si chiar vreau sa vin cu voi la mare:))...chiar si anul viitor daca se poate:P..eh...imi doresc..Apropo licenta mea se intitula "Homofilia in Timisoara si efectele discriminarii" am luat 9,75 pe ea:)) acum ma laudam putin..numa` bine si distractie maxima la mare.Andreea

    RăspundețiȘtergere