Noul Angelicuss.COM

vineri, 17 iulie 2009

Prima mea vacanta

Cand m-au sunat cei de la Accept si mi-au spus ca am fost selectat pentru campanie nu mi-a venit sa cred. Ma mir de comentariul de aici pentru ca in cazul meu nu s-a adeverit. Nu sunt deloc frumos. Atunci de ce am fost selectat? Numele meu este Stefan.

Nu am foarte mare experienta sexuala pentru ca am fost foarte selectiv, am incercat mereu sa reduc riscurile si sa am grija cu cine ies dar am incercat intodeauna sa invat cat mai multe despre cum sa ma protejez si mai ales cum sa-mi traiesc viata intr-un mediu sanatos. Prin aceasta campanie am ocazia sa invat lucruri noi, sa ajut la actiunile ce vor avea loc si de ce sa nu recunosc, am ocazia de a face o vacanta la mare.

Este prima mea vacanta si sunt fericit. Nu am fost plecat nicaieri niciodata. Multumesc Accept, multumesc tuturor.

Stefan din Secusigiu.

PS : promit sa revin cu o poza recenta!

3 comentarii:

  1. Salut. Felicitari! Sa te distrezi la mare si sa faceti actiuni frumoase. asteptam poze de acolo. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. salut sunt gabi ma bucur ca ai fost acceptat si tu dak vrei putem vb pe mes til dau acesta si cand intri iti dau altu dak vrei gay_boy8950 te astept

    RăspundețiȘtergere
  3. incepeti de maine, nu? mult succes si ne vedem in club ca vin si eu.

    RăspundețiȘtergere