Noul Angelicuss.COM

luni, 27 iulie 2009

Mergem la mare, copii :D

Hey, sunt Edy din Cluj, mai multi poate ma stiti de la Predeal, eu eram cu tricoul ‘Born 2b GAY!’. Acea tabara m-a trezit la realitate si am zis sa ma activez si eu. Multumesc organizatorilor ca m-au ales si asa am si eu sansa sa ma duc prima data in viata mea la mare :D

Anul trecut am aflat de aceasta campanie de la un prieten. Ma bucur ca am descoperit partea lumii gay care incearca sa faca Romania sa evolueze, fie si in pasi mici. Poate cu aceasta campanie mai scoatem pe cativa din dulap macar cateva centimetri. Facem parte din UE, e timpul sa ne emancipam. Nu degeaba suntem aici, de aceea suntem gay, fiindca nu suntem ca ceilalti. Gay din cate stiu inseamna baieti veseli. Noi ar trebui sa fim plin de culoare, de veselie, nu gri si seriosi ca si cei hetero. Dar pana la varianta asta in Romania mai avem mult de mers.

Oricum ma bucur ca sunt organizatiile, gen ACCEPT, care se lupta ca noua sa ne fie mai bine si sa ne simtim cat de cat acasa in Romania. Multumiri.

Gata cu vorbele serioase, deci mergem la mare, copii. Vom avea 4 zile, in care vom vedea multi baieti si barbati, uhhh abia astept....sa vad marea, evident :P

Va asteptam cu mult drag pe prosopul curcubeu :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu